Ne zanemarujte izgled svog poslovnog prostora

Ne zanemarujte izgled svog poslovnog prostora

Poslovni prostor mnogo govori o firmi koja ga koristi. Bilo da je iznajmljen ili vaš lični, potrebno je da klijentima i poslovnim partnerima prikaže vas i vašu delatnost u najboljem svetlu.

Od toga kako biste želeli da vas dožive, zavisi i to kojim načelima ćete se služiti u kreiranju izgleda kancelarija.

Osnovni pravci za osmišljavanje enterijera kancelarija

Uvek nas najviše pomuče pitanja odakle početi, kom stilu se prikloniti, kako biti drugačiji od drugih. Za početak, potreban je jasno postavljen cilj, i odgovor na pitanje kakav utisak želimo da ostavimo. Pored toga, treba razmišljati da ambijent treba da bude prijatan za one koji tu rade i provode veći deo svog dana, kao i onima koji dolaze na poslovni sastanak. Vrhunac svega je da se osmisli takav prostor koji će uticati na produktivnost radnika, a partnere privući i zadobiti njihovo poverenje.

Kakvu kancelariju ne želite

Niko ne želi da provede nimalo vremena u prostoru koji je neuredan i prljav. To je osnovna stvar kod funkcionisanja jednog poslovnog prostora. Zamislite situaciju u kojoj vam dolazi poslovni partner na razgovor i dogovor o saradnji, a u kancelarijama nije sve na svom mestu, stolovi u haosu, stvari neorganizovane i razbacane na sve strane. Utisak koji ćete na taj način ostaviti neće biti nimalo dobar. Zato je potrebno pre svega obratiti najveću pažnju organizaciji, a u tome mogu pomoći razni dodaci, kao i police, organajzeri za dokumentaciju i slično.  

Opremanje sala za konferenciju – uz neophodan nameštaj idu i nosači za police 

Dovoljno velike firme često poseduju i sale za konferenciju u kojima se održavaju sastanci i na nivou zaposlenih u firmi, i sa ljudima sa strane. Takve sale treba da budu opremljene neophodnim stolovima i stolicama, kao i propratnim zidnim elementima (table, police, nosači za police…). Udobnost i funkcionalnost su na prvom mestu, a police i dodaci koji se postavljaju na zidove doprinose i lepšem izgledu ali i boljoj organizovanosti. Naravno, novac koji ćete uložiti u opremanje sale za konferenciju nije zanemarljiv, pri tom se savetuje da se ne uzima najskuplji nameštaj. Jedan od razloga bi mogao da bude ukoliko bi se firma eventualno preselila u novi prostor, postoji mogućnost da se prethodni nameštaj ne može iskoristiti, već se ponovo mora kupiti novi.

Prijatnija atmosfera ili strogo poslovno

Postoje mnogi dodaci koji ne deluju neprimereno u kancelarijama, iako ih pre možemo zamisliti u nekoj kućnoj varijanti. U poslednje vreme teži se ka tome da kancelarija bude mesto koje odiše prijateljskom atmosferom i jednom toplijom notom. To se postiže najpre izborom boja koje dominiraju ili predstavljaju neki upečatljivi detalj. Iako se dugo negovao strogo poslovni izgled prostorija namenjenih za kancelarije i sale za konferencije, te su preovladavale takozvane dosadne neutralne boje, sada se u dizajnu ide ka smelijim bojama i zidova i nameštaja. I to neće delovati neozbiljno ukoliko se takav koncept u prostoru upotrebi u pravoj meri – zid druge boje ili komad nameštaja u drugačijem stilu mogu da izuzetno pozitivno deluju i na zaposlene i na klijente. Niko ne voli monotoniju i ma koliko neke linije i boje izgledale poslovnije i profesionalnije, uvek treba ići korak dalje.

Kancelarija